Os socialistas apostamos por un modelo urbano que chegue ós barrios. Un novo deseño de cidade con ‘supermazás’ que empezaremos na zona Este

Tino Fernández acompañado de membros da súa candidatura

Os socialistas de Pontevedra consideramos que o actual modelo urbano, consolidado nos últimos anos en Pontevedra en base á peonalización, está esgotado, unha vez que se peonalizou a práctica totalidade do casco histórico. É hora de apostar por un novo modelo que permita continuar o crecemento ordenado de Pontevedra e manter o seu nome como referente de mobilidade. A nosa aposta pasa pola creación de “Supermazás” nos barrios situados máis alá do anel central da cidade e da pasarela da rúa 12 de Novembro.

Os últimos estertores do modelo peonil no centro tan só terían sentido en rúas como Benito Corbal, e iso só en caso de que algún día se atopase unha solución para a entrada e saída ó aparcamento de Barcelos, e pode que nalgún outro pequeno vial localizado entre a pasarela do tren e a zona monumental. Por elo, xa é hora de dirixir os esforzos cara outras zonas da cidade con posibilidades e futuro que foron esquecidas ata o de agora. Barrios que vimos visitando ó longo desta lexislatura e especialmente estes días, para presentar a nosa candidatura e as nosas propostas, tales como a zona Este da cidade, onde queremos plasmar moitos dos nosos proxectos.

A única maneira de levar ós barrios o modelo de cidade amable e sostible e de xerar «espazos de ocio seguros» no seno dos mesmos pasa polo deseño de “supermazás”, ó estilo dos proxectos urbanísticos levados a cabo en Vitoria (referente deste modelo) e Barcelona. Modelos que Madrid e New York están tamén comezando a aplicar.

A idea xurdiu, como tantas outras, das moitas reunións que se levaron a cabo con tódalas asociacións e movementos veciñais de Pontevedra, pois esa é a tarefa de calquera partido que pretenda administrar a súa cidade, a de escoitar ós seus veciños e veciñas e estudar as súas propostas. O noso proxecto é o da cidade, o da xente. Neste caso, colaborou moito o colectivo Pedaladas, que propuxo unha zona concreta para levar a cabo este proxecto: a comprendida entre as urbanizacións de Valdecorvos, O Castañal e o último tramo de Loureiro Crespo.

Como tivo ocasión de explicar xa publicamente o noso concelleiro, Iván Puentes, o proxecto consistiría en delimitar «un gran barrio» entre a pasarela do tren e a Avenida de Juan Carlos I, no que haxa algunhas vías secundarias que se peonalicen e outras de plataforma única, nas que o resto do espazo teña un tráfico restrinxido a peóns, bicicletas e vehículos de residente. A creación desta primeira ‘supermanzá’ levaría aparellado o establecemento dunha gran praza pública na rúa Loureiro Crespo (cortaríase ó tráfico o tramo comprendido entre Mestre Soutullo e 12 de Novembro) e a construción dunha rotonda na Avenida de Lugo (fronte a gasolineira de Cepsa). O acceso a esta área de tránsito restrinxido ou “illa” faríase a través da rúa Ángel Amor Ruibal e a saída pola rúa Rodríguez Seoane. Porque Pontevedra é da xente, tamén da xente dos barrios.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *